Diensthoofd facilitaire diensten

We ZORGen samen

Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.

ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!

Ben je op zoek naar een job waar je écht het verschil kunt maken in een warme, familiale sfeer? Dan ben jij misschien onze ideale match! 

Zo ziet je dag eruit

Onze teams Schoonmaak en Logistieke ondersteuning zoeken een nieuwe leidinggevende met goesting om het verschil te maken. Samen met jouw teams zorg je voor een hygiënische, veilige en aangename omgeving voor patiënten, bezoekers en collega’s.

Je bent het aanspreekpunt voor zo’n 80 schoonmaakmedewerkers en 12 logistieke medewerkers die in verschillende shiften werken. Met jouw coachende leiderschapsstijl motiveer je de medewerkers, bewaak je de kwaliteit en denk je actief mee over hoe het nog beter kan.

Je werkt nauw samen met drie teamleaders, de planner, de kwaliteitsverantwoordelijke en de facilitair projectcoördinator. Je rapporteert aan de Manager Facilitaire diensten.

 Zo ziet je takenpakket eruit:

  • Je motiveert en stuurt het team aan door duidelijke afspraken en praktische regels.
  • Je zorgt, samen met de planner, voor een efficiënte werkverdeling en personeelsplanning, en past deze aan bij ziekte, verlof of veranderende noden.
  • Je denkt mee na over verbeteringen in de werking en dienstverlening.
  • Je zorgt voor een correcte en systematische documentatie.
  • Je communiceert beleidsbeslissingen aan jouw medewerkers en je implementeert deze.
  • Je onderhoudt contacten met externe partners (zoals de wasserij) en volgt hun prestaties op. Je bent medeverantwoordelijk voor de selectie van nieuwe medewerkers.
  • Je voert jaarlijkse waarderingsgesprekken en begeleidt je medewerkers in hun groei.
  • Je draagt bij aan een positieve, professionele teamsfeer waarin iedereen zich gewaardeerd voelt.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelor diploma en minimum 3 jaar ervaring met leiding geven/coördineren.
  • Ervaring in de schoonmaak- of logistieke sector is een plus, maar geen must
  • Je bent een echte people manager met zin voor organisatie en oog voor kwaliteit. 
  • Je bent stressbestendig, empathisch en weet voor elk probleem een oplossing te vinden.
  • Je communiceert helder met verschillende doelgroepen.
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office; kennis van SAP is mooi meegenomen.
  • Je bent zeer bedreven in het organiseren, bijhouden en verwerken van administratieve gegevens, waarbij je oog hebt voor detail en precisie.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt kennis van het Frans.

Ons aanbod voor jou

  • Voltijds of deeltijds (bespreekbaar) contract van onbepaalde duur 
  • Startdatum: in overleg
  • Correct salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema’s. Overname van anciënniteit is mogelijk.
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatieverzekering, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels …). Daarnaast geniet je ook van bijkomende verlofdagen.
  • Een boeiende werkplek met ruimte voor autonomie
  • Jouw welzijnwork-lifebalance en ontplooiing zijn belangrijk voor ons. Zo kan je o.a. gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook deelnemen aan workshops en lezingen.
  • We ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma
  • Een job vlakbij in een filevrije regio

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Mr. Johan De Smet, Manager Facilitaire diensten (055 23 65 88). Om te solliciteren, klik op Solliciteer hier.

Contactpersoon

Vacature delen

Deel deze vacature via een via de social media

of via mail door op het betrokken icoon te klikken