Facilitair planner

We ZORGen samen

Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.

ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!

Ons team schoonmaak en logistieke diensten is op zoek naar een nieuwe planner. Samen met jouw team zorg je ervoor dat een 90-tal medewerkers correct ingepland worden zodat patiënten, familie, bezoekers en medewerkers van een optimale dienstverlening kunnen genieten. 

Ben je op zoek naar een job waar je écht het verschil kunt maken in een warme, familiale sfeer? Dan ben jij misschien onze ideale match! 

Zo ziet je dag eruit

Als facilitair planner zorg je ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment op de juiste plek staan. Hierbij word je ondersteund door de Manager Facilitaire diensten. Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het opstellen van de werkverdeling en de personeelsplanning van ongeveer 90 medewerkers en het aanpassen van de opgestelde planningen aan de behoeften van de dienst (vb. opdrachtwijziging, ziekte, verlof,..) om te voorzien in de continuïteit van de dienstverlening.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor het overbrengen van opdrachten, werkinstructies, documenten, richtlijnen en communicaties aan de medewerkers die aan je zijn toegewezen.
  • Je formuleert voorstellen om de werking te optimaliseren en een kwaliteitsvolle dienstverlening te waarborgen.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor een professionele en aangename teamsfeer.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelor diploma en/of ervaring met plannen/coördineren
  • Ervaring in de schoonmaak- of distributiesector is niet vereist
  • Je krijgt energie van het maken en bijsturen van planningen
  • Je geeft blijk van maturiteit, zelfstandigheid en je bent stressbestendig
  • Je bent een problem solver, een teamplayer en empathisch ingesteld
  • Je bent administratief sterk en kunt overweg met de courante pc-toepassingen
  • Je bent Nederlandstalig en hebt kennis van het Frans

Ons aanbod voor jou

  • Voltijds of deeltijds contract van onbepaalde duur 
  • Startdatum: in overleg
  • Correct salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema’s. Overname van anciënniteit is mogelijk.
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatieverzekering, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels …). Daarnaast geniet je ook van bijkomende verlofdagen.
  • Een boeiende werkplek met ruimte voor autonomie
  • Jouw welzijnwork-lifebalance en ontplooiing zijn belangrijk voor ons. Zo kan je o.a. gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook deelnemen aan workshops en lezingen.
  • We ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma
  • Een job vlakbij in een filevrije regio

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Mr. Johan De Smet, Manager Facilitaire diensten (055 23 65 88). Om te solliciteren, klik op Solliciteer hier.

Contactpersoon

Vacature delen

Deel deze vacature via een via de social media

of via mail door op het betrokken icoon te klikken