Administratief medewerker spoed en pre-operatieve consultatie
We ZORGen samen
Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.
ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!
Kom jij ons team versterken?
Zo ziet je dag eruit
Als Administratief medewerker van de pre-operatieve consultatie en spoed sta je in voor de volgende taken:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze patiënten en familie. Je helpt hen op een vriendelijke, respectvolle en professionele manier aan de balie.
- Je zorgt voor de administratieve inschrijving en het ontslag van de patiënten.
- Je voert administratieve taken eigen aan de dienst uit: mailverkeer, verzekeringsdocumenten, postverwerking, dossieropvolging, telefonie,…
- Je staat in voor een discrete en zorgvuldige behandeling van de administratieve gegevens.
- Je informeert patiënten in de wachtzaal over wachttijden, staat hen te woord als ze vragen of bezorgdheden hebben,..
- Je zorgt voor een zo optimaal mogelijke bed toewijzing.
- Je regelt het niet-dringend ziekenvervoer (privé ziekenwagen, taxi,…)
- Faciliteren van de communicatie tussen alle betrokken diensten, artsen, (hoofd)verpleegkundigen en partners
Wie ben jij?
- Je behaalde een diploma secundair onderwijs (A2).
- Je beheert het Nederlands en Frans.
- Je beschikt over een gezonde dosis inlevingsvermogen en je hebt een basiskennis medische terminologie.
- Je bent sterk in schriftelijke communicatie.
- Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden: je bent vlot in de omgang zowel naar collega’s, artsen als patiënten. Je bent een echte teamplayer.
- Je bent mensgericht, betrouwbaar, flexibel, nauwkeurig en toont zin voor initiatief.
- Je kan in stressvolle situaties het hoofd koel houden en zaken afhandelen volgens prioriteit.
- Je werkt vlot met courante PC toepassingen (MS office,…).
Ons aanbod voor jou
- Een halftijds (50%) vervangingscontract, gespreid over 3 dagen/week
- Shiften: 7u30-15u36 en 12u-20u
- Weekendwerk: 1/3
- Start: zo snel mogelijk
- Je komt terecht bij de grootste werkgever van Ronse met een familiale werksfeer.
- Een stimulerende werkomgeving waarin onze waarden voorop staan: respect, vriendelijkheid, deskundigheid, doelgericht, ontwikkelingsgericht en zorgzaamheid.
- Verloning volgens de officiële ziekenhuisbarema’s met overname van relevante anciënniteit.
- Een degelijk personeelsstatuut met extralegale voordelen: voordelige hospitalisatieverzekering, 25 verlofdagen, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, maaltijden aan voordelige prijs voor personeelsleden, bedrijfskortingen in diverse winkels en evenementen.
- Wij ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma.
- Een job dicht bij huis in een filevrije omgeving.
Vragen?
Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Mevr. Aurélie Verstraete, zorgmanager (055 23 39 24). Om te solliciteren, klik je op Solliciteer hier.

Contactpersoon
Vacature delen
Deel deze vacature via een via de social media
of via mail door op het betrokken icoon te klikken