Diensthoofd schoonmaakdienst

We ZORGen samen

Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.

ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!

Ons schoonmaakteam is op zoek naar een nieuwe leidinggevende. Samen met jouw team zorg je ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënische en veilige omgeving terecht komen. 

Ben je op zoek naar een job waar je écht het verschil kunt maken in een warme, familiale sfeer? Dan ben jij misschien onze ideale match! 

Zo ziet je dag eruit

Als diensthoofd van de schoonmaakdienst ben je verantwoordelijk om de dienst in goede banen te leiden. Je bent het aanspreekpunt van ongeveer 80 schoonmaakmedewerkers die in verschillende shiften werken. Hierbij werk je samen met drie teamleaders en de kwaliteitsverantwoordelijke en rapporteer je aan de Manager Facilitaire diensten. Je taken bestaan uit: 

  • Het opstellen van de werkverdeling en de personeelsplanning en aanpassen van de opgestelde planningen aan de behoeften van de dienst (vb. opdrachtwijziging, ziekte, verlof,..) om te voorzien in de continuïteit van de dienstverlening.
  • Jaarlijks voeren van de waarderingsgesprekken in samenspraak met jouw leidinggevende.
  • Sturen en motiveren van de medewerkers door het maken van duidelijke afspraken en het uitzetten van praktische regels.
  • Samenwerking stimuleren en voorstellen formuleren om de werking te optimaliseren en een kwaliteitsvolle dienstverlening te waarborgen.
  • Medeverantwoordelijk zijn voor de selectie van nieuwe medewerkers.
  • Je optimaal inzetten voor het creëren van een professionele en aangename teamsfeer.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelor diploma en/of ervaring met leiding geven/coördineren.
  • Ervaring in de schoonmaaksector is niet vereist.
  • Je bent een echte people manager en je krijgt energie van het maken en bijsturen van planningen.
  • Door je maturiteit en zelfstandigheid slaag je erin voor elk probleem een oplossing te vinden
  • Je kunt met verschillende doelgroepen op een duidelijke en effectieve manier communiceren.
  • Je hebt een grondige office kennis en bent administratief sterk.
  • Je zoekt graag naar de meest efficiënte en gestructureerde manier om planningen en administratie aan te pakken. 
  • Je bent Nederlandstalig en hebt kennis van het Frans

Ons aanbod voor jou

  • Voltijds of deeltijds (80%) contract van onbepaalde duur 
  • Startdatum: in overleg
  • Correct salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema’s. Overname van anciënniteit is mogelijk.
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatieverzekering, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels …). Daarnaast geniet je ook van bijkomende verlofdagen.
  • Een boeiende werkplek met ruimte voor autonomie
  • Jouw welzijnwork-lifebalance en ontplooiing zijn belangrijk voor ons. Zo kan je o.a. gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook deelnemen aan workshops en lezingen.
  • We ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma
  • Een job vlakbij in een filevrije regio

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Mr. Johan De Smet, Manager Facilitaire diensten (055 23 65 88). Om te solliciteren, klik op Solliciteer hier.

Contactpersoon

Vacature delen

Deel deze vacature via een via de social media

of via mail door op het betrokken icoon te klikken